Kasi tabik spring kat followers

Tuesday, 19 April 2011

5 Kasut yang Pelik

 

Kalau kat Malaysia tak de lagi la nak pakai yang pelik2. Apa yang peting ialah keselesaan dan keselamatan. Kalau kita tengok kat luar negara, banyak kot benda yg pelik2 depa pakai. Aku pon naik pelik. Walau apa pon ikut kemampuan seseorang itu nak beli. Apa2 pon berjimatlah sebelum berlaku apa2 kecemasan yang tidak dikehendaki




Aku pon tak sangup kot nak pakai kasut macam ni  kecuali la tak de kasut sangat atau dah jadi kebiasaan. hahaha. dunia...dunia.... kata-kata ucup wilcha: kita bako je!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...