Kasi tabik spring kat followers

Sunday, 17 April 2011

Kenapa saya jadi pandai masa form 3....

Hurm.....masa ku kat sekolah ku dulu, masa ku form 3 rasa pandai kebeno....buat bising, baling buah busuk dapat sumber buah dari dewan makan dan yang best ku kuat tido. Ku tido pon bersebab. kul 5 pagi warden dah kejut, kul 6 pagi kena siap mandi ,6.30 dah kena siap kemas hostel. Awal kot bangun masa asrama. Hari minggu lagi la bangun awal. Tiap hari Sabtu dan Ahad kul 4 pagi kena bangun untuk qiamulail dan 6.30 kena kawat kaki sampai kul 7malam. Mana tak rasa penat. outing tak de plak tu.huhuhu
Berbalik macam mana boleh jadi pandai sangat masa form 3.  Tiap hari ku cuma bayar RM 1 untuk 4kali makan berat kat asrama. Tiap hari masakan dia lain2 . Hari best makan la beef blck paper, nasi ayam, aiskrim dan lain2. TAPI masa ku form 3 la makan nasi yang xpernah ku tengok xde ingredient pelik2. Bayangkan hampa  makan nasik dalam tu ada cicak, kalu cicak poke xpe la kan sebab exotic.(exotic la sgt). masalahnya 1tahun kowt ada benda pelik2 macam lipas,cicak. kumbang,ulat dan paku.Pergh exotic sangat dewan makan ku masa tu.Masa tu la wujud pelajar-pelajar yang cemerlang kat sekolah ku.Ni antara makanan exotic yg ku termakan kat asrama dulu



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...